סערת ההילולא: ח"כ אבוטבול יגיע לנתיבות, וזועם על הממשלה

אבי יעקב No Comments on סערת ההילולא: ח"כ אבוטבול יגיע לנתיבות, וזועם על הממשלה

חבר הכנסת משה אבוטבול אומר למשה בן לולו בתכנית הפוך על הפוך כי הוא מתכנן לבוא להילולת הבבא סאלי על אף האיסור | לטענתו אנשים רבים יצביעו ברגליהם ויבאו עקב כך שהממשלה הזאת מתירה אירועי ספורט ואירועים אחרים ורק לאירוע דתי היא מתנכלת | האזינו:

צילום: אתר הכנסת
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בתכנית הפוך על הפוך עם הרב משה בן לולו התראיין היום חבר הכנסת משה אבוטבול מסיעת ש"ס, ושוחח עמו על הסערה שהתעוררה בעקבות הודעת המשטרה על האיסור לקיים את הילולת הבא סאלי בשבוע הבא.

בן לולו פתח את הראיון ושאל את חבר הכנסת: "האם אתה מתכנן להגיע להילולא בנתיבות?" אבוטבול ענה בנחרצות: "דבר ראשון ברור שאני מתכנן להגיע, ולא רק להגיע בעצמי אלא גם קורא לאנשים נוספים להגיע, זה בלתי מתקבל על הדעת שהממשלה הזו מפלה בצורה בוטה בין אירועים על רקע דתי לבין סתם אירועי ספורט וכדומה" אמר אבוטבול.

חבר הכנסת הוסיף וזעם על הממשלה שלטענתו היא עושה איפה ואיפה בין האירועים השונים, ואמר: "למשל קבוצות ספורט שעושים אירועים המוניים אין פוצה פה, וגם את התכניות של החגיגות בנצרת, ואירועי השנה האזרחית, שסתם דרך אגב אנחנו צריכים להתרחק מהם, הממשלה רואה במשקפיים שהיא רוצה לראות, אבל פה לגבי ההילולא פתאום הם החליטו לסגור, ואני אומר לך שבגלל האיפה ואיפה הזאת אנשים יבואו להצביע ברגליים" אמר. והוסיף כי: "הממשלה הזאת רוצה לעקר כל תוכן יהודי מהמדינה ואנחנו חייבים להילחם על זה ללא פשרות".

לראיון המלא האזינו:



0 תגובות